Kontakt:
Urząd Gminy w Olszówce
I piętro, pokój nr 11
Tel. (63) 26-17-621
Faks (63) 27-39-030
e-mail: urzad.gminy@olszowka.org.pl
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Wykonywane czynności:
- opracowanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk,
- prowadzenie spraw związanych z wynagradzaniem, odznaczaniem pracowników Urzędu Gminy,
- kompletowanie i dostarczanie do ZUS wniosków emerytalno – rentowych pracowników,
- prowadzenie dokumentacji z zakresu tajemnicy służbowej,
- prowadzenie spraw kadrowych, sporządzanie umów o pracę, kompletowanie dokumentów w aktach osobowych pracowników,
- zajmowanie się sprawami Urzędu Gminy tj. jak zakup materiałów, sprzętu i in.
- organizowanie biblioteki Urzędu i dbanie o uzupełnianie zbiorów,
- wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta Gminy,
- obsługa techniczna Rady Gminy, Komisji Rady,
- zabezpieczenie właściwych warunków prowadzenia Sesji,
- opracowanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej organów,
- przygotowanie i nadzór nad terminowym doręczeniem zawiadomień i materiałów na Sesję,
- wykonywanie czynności mających na celu zapewnienie Przewodniczącemu Rady sprawne kierowanie pracami Rady Gminy,
- wykonywanie w oparciu o upoważnienie Przewodniczącego Komisji niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem posiedzeń Komisji,
- zapewnienie radnym Gminy właściwych warunków wykonania mandatu.