Karolina Helińska zajmuje stanowisko ds. handlu i działalności gospodarczej

 

Kontakt:

Urząd Gminy w Olszówce

Parter , pokój nr 1

Tel.  (63) 26-17-629

e-mail: urzad.gminy@olszowka.org.pl

 

Godziny pracy:        poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30

 

 

Wykonywane czynności:

1.     wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz prowadzenie ewidencji wpłat i całości dokumentacji związanych z wydawaniem zezwoleń;

2.     kompleksowa obsługa CEIDG;

3.     pozyskiwanie inwestorów zamierzających podjąć działalność gospodarczą na terenie gminy i prowadzenie bazy terenów inwestycyjnych;

4.     prowadzenie zadań w zakresie prowadzenia strategii rozwoju gminy;

5.     prowadzenie obsługi kasowej, w tym:

-        przyjmowanie wpłat i wypłat w zakresie realizacji zadań kasowych;

-        prowadzenie ewidencji wpływów i wypłat w postaci raportów kasowych;

-        odprowadzanie gotówki do banku;

-        podejmowanie gotówki na polecenie skarbnika gminy;

-        prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;

6.     prowadzenie zagadnień dotyczących promocji gminy;

7.     prowadzenie spraw z zakresu kultury, sportu i zdrowia oraz aplikowanie o środki finansowe w zakresie tych zadań;

8.     koordynacja i współudział w organizowaniu imprez kulturalnych;

9.     prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków i opieki nad zabytkami (program opieki nad zabytkami, gminna ewidencja zabytków, gminna ewidencja zabytków archeologicznych);

10.   prowadzenie spraw dotyczących cmentarzy wojennych położonych na terenie gminy, pomników przyrody, zabytków kultury materialnej;

11.    nadzór nad obiektami sportowymi będącymi majątkiem Gminy Olszówka;

12.   organizacja imprez sportowych;

13.   prowadzenie spraw związanych z działalnością Gminnego Klubu Sportowego i Lokalnym Animatorem Sportu;

14.   prowadzenie spraw związanych ze zdrowiem publicznym, w tym organizacja badań profilaktycznych;

15.   prowadzenie działań inwestycyjnych i remontowych w zakresie kultury, sportu i zdrowia;

16.   prowadzenie spraw z zakresu gminnych żłobków i klubów dziecięcych;

17.   prowadzenie procedur przetargowych na zadania realizowane w ramach zakresu czynności do kwoty 30.000 euro i współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. inwestycji i zamówień publicznych;

18.   pozyskiwanie środków budżetowych krajowych i zewnętrznych w zakresie prowadzonych zagadnień;

19.   prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zakresu prowadzonych spraw;

20.   wydawanie zaświadczeń w zakresie prowadzonych spraw.