Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji operacji pn.: "Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszówka"
Olszówka, 04.04.2019 r.
Nasz znak: GK.ZO.1.2019 (dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro) W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zapraszam do złożenia oferty cenowej (wg podanego załącznika nr 1) na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności budowlanej przy realizacji operacji pn: „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszówka” 1. Zamawiający: Gmina Olszówka Olszówka 15
tel. 63 261 76 11 e - mail: urzad.gminy@olszowka.org.pl strona internetowa: www.olszowka.bip.net.pl 2. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie będzie udzielone zgodnie z Zarządzeniem z dnia 14.08.2017 r. Nr 17/2017 w sprawie wprowadzenia Regulaminu procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro. Zapytanie umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie Zamawiającego: www.olszowka.bip.net.pl. 3. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji Inspektora nadzoru nad realizacją operacji pn.: „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszówka” obejmującą: Inspektor nadzoru posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Ponadto uprawnienia do nadzoru w zakresie branżowym: - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych. Szczegółowy zakres zadania „ Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszówka” określa dokumentacja techniczna dostępna pod linkiem: http://www.olszowka.bip.net.pl/?a=3964 Do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na etapie wykonywania prac budowlanych, kontroli zgodności z dokumentacją techniczną i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) obecność na terenie prowadzonych robót budowlanych i w siedzibie Zamawiającego osób nadzorujących zadanie minimum dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia informacji. Zamawiający bezwzględnie wymaga by osoba pełniąca funkcje Inspektora nadzoru była w pełni dyspozycyjna telefonicznie w godzinach od 8.00 do 15.30; 3) uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi przy przeglądach 4) sprawdzanie jakości wykonania zamówienia i stosowania przy wykonaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.); 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; 6) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego; 7) bieżące dokonywanie wpisów w dzienniku budowy podczas każdorazowej wizyty na budowie; 8) organizowanie i prowadzenie narad koordynujących z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych we wskazanym terminie przez Zamawiającego; 9) bieżąca współpraca z Zamawiającym: udzielanie informacji ustnych i pisemnych (comiesięcznie – dopuszczalna droga e-mail) o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy; 10) informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień; 11) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; 12) potwierdzenie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonywanych robót lub odmowy gotowości; 13) zapewnienie skuteczności nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót budowlanych wbudowanych materiałów oraz postępu robót oraz na każde żądanie Zamawiającego; 14) kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa; 15) przejęcie od Wykonawcy nadzorowanych robót budowlanych, 16) rozliczenie robót w okresie nie dłuższym niż dwa tygodnie od zakończenia robót budowlanych; 17) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót; 18) potwierdzenie usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych oraz ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji jakości; 19) w przypadku nie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego o wybór Wykonawcy zastępczego usunięcia wad (przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru. 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Od dnia zawarcia umowy do zakończenia prac budowlanych - 31.08.2019 r. 2. Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest również do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych i udziału w odbiorze pogwarancyjnym, bez dodatkowego wynagrodzenia. 5. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej: - konstrukcyjno – budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, Warunek zostanie uznany za spełniony, na podstawie złożonego w druku oferty oświadczenia. Posiadanie wiedzy i doświadczenia w realizacji usług polegających na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru w branży jw. Warunek zostanie uznany za spełniony, na podstawie złożonego w druku oferty oświadczenia. 6. Warunki wykluczenia z postepowania: Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiazania kapitałowe lub osobowe 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej; 5) pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. 7. Oferta Wykonawcy musi zawierać: - wypełniony formularz ofertowy. 8. Miejsce i termin składania oferty: 1) Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego, sekretariat, I piętro Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka. 2) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszówka” pełnienie funkcji Inspektora nadzoru NIE OTWIERAĆ PRZED: 09 kwietnia 2019 r. o godz. 10.00. 3) Termin składania ofert upływa dnia 09 kwietnia 2019 r. o godz. 10.00. 9. Sposób rozliczenia: Rozliczenie nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia na podstawie faktury. Wynagrodzenie wpłacone będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury przez Wykonawcę. 10. Kryteria i sposób wyboru oferty: - cena - 100 % Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie Wykonawcy spełniającego określone kryteria. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto i brutto (netto + podatek VAT) natomiast zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją 11. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia. Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z zakresem zamówienia można uzyskać w pok. nr 14 w Urzędzie Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka. Informacji udziela Rafał Ławniczak pod numerem telefonu: 63 261 76 27. Po złożeniu oferty wszelka korespondencja odbywać się będzie mailowo oraz wszelkie informacje dostępne z postepowaniem będą umieszczone na stronie BIP bez potrzeby wsyłania odrębnej informacji. 12. Informacje dodatkowe. Inwestycja pn.: „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszówka” realizowana jest w ramach operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego PROW na lata 2014-2020. Wójt Gminy Olszówka /-/Włodzimierz Fraszczyk
ZAPYTANIE OFERTOWE
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Karolina Zawadzka |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Karina Matczak |
Data wprowadzenia: | 2019-04-04 08:53:52 |
Opublikował: | Karina Matczak |
Data publikacji: | 2019-04-04 09:12:12 |
Ostatnia zmiana: | 2019-04-04 09:12:15 |
Ilość wyświetleń: | 1186 |