Zapytanie ofertowe wykonania usługi dożywiania dzieci w szkołach na terenie Gminy Olszówka w roku 2019
Olszówka, dnia 2019-01-18
Nr sprawy ZP.1.2019
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olszówce
Olszówka 15 , 62-641 Olszówka
tel(63)2739035 fax.(63) 2739030
e-mail: gops@olszowka.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
WYKONANIA USŁUGI DOŻYWIANIA DZIECI W SZKOŁACH
NA TERENIE GMINY OLSZÓWKA w roku 2019
Zamówienie o równowartości poniżej 30.000 EURO określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018 r. poz. 1986)
Działając w imieniu Gminy Olszówka NIP 6662002107, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka, zwany dalej „Zamawiającym” zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usługi cateringowej w roku 2019 na dożywianie dzieci w szkołach na ternie Gminy Olszówka.
1. Dane kontaktowe:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olszówce
Olszówka 15 , 62-641 Olszówka
tel.(63)2739035 fax.(63) 2739030
e-mail: gops@olszowka.org.pl
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
„ Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Olszówka w roku 2019”
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej dożywiania w dni nauki szkolnej dzieci w szkołach na terenie Gminy Olszówka w roku 2018.
od 14.02.2019 r. do 17.06.2019 r.
od 05.09.2019 r. do 20.12.2019 r.
Usługa polega na przygotowywaniu i dostarczeniu jednego dziennie gorącego dwudaniowego posiłku, oraz deseru ( pełnego obiadu) na każde dziecko w dniach pobierania nauki w szkole.
2. Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków nie mniej niż:
Danie pierwsze:
a) zupa – 250 ml,
b) pieczywo – ( bułka, chleb)
Danie drugie
a) mięso lub ryba – 100 g.
b) ziemniaki lub makaron, ryż, kasza lub inne – 200g
c) surówka – 100 g
Deser
a) napój (sok owocowy, warzywny lub kompot) – 200 ml,
b) owoce ( gruszka, jabłko , pomarańcza) – owoc duży
c) 1 jogurt - minimum 120ml).
3. Zupa i drugie danie muszą zachować kaloryczność na poziomie minimum 750 kcal. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
d) jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może się powtarzać w okresie kolejnych następujących po sobie 5 dni tygodnia,
e) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji konserwujących. zagęszczających, barwionych lub sztucznie aromatyzowanych,
f) w posiłkach powinny przeważać składniki gotowane, pieczone lub duszone,
g) do przygotowania posiłków powinny być stosowane tłuszcze roślinne, z ograniczonym stosowaniem tłuszczy zwierzęcych, stosowane powinny być duże ilości świeżych warzyw,
h) ważna jest estetyka potraw i posiłków.
Dożywianie obejmie około 75 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Olszówka. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania polegającego na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydaniu posiłków w naczyniach jednorazowych do następujących obiektów szkolnych:
a) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Kostki w Łubiance
b) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Glębokiem.
c) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Ponętowie Górnym Drugim
Przewidywana ilość posiłków w okresie:
od 14.02.2019 r. do 17.06.2019 r. - (84 dni x 75) 6.300
od 05.09.2019 r. do 20.12.2019 r. - (75 dni x 75) 5.625
obowiązywania umowy wynosi około 11.925 posiłków
W/w ilość posiłków została określona szacunkowo. Ilość posiłków może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia dziennych ilości posiłków zgłoszonych przez Dyrektorów Szkół do godziny 0915.
W związku z częściowym finansowaniem dożywiania z dotacji celowej i ewentualnym jej brakiem dopuszcza się możliwość ograniczenia dożywiania do formy pierwszego lub drugiego dania.
4. Realizacja przedmiotu umowy
1) Realizacja powyższego zadania polegała będzie na przygotowywaniu, dostarczeniu i wydaniu gorącego posiłku, dzieciom w szkołach, w godzinach około-południowych. Posiłki będą serwowane w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi lub w innych równoważnych naczyniach zgodnych z obowiązującymi normami, aprobatami polskimi, oraz UE. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania naczyń i sztućców lub innych równoważnych naczyń określonych powyżej na swój koszt. Odpady i naczynia zabiera wykonawca co należy uwzględnić w kosztach.
2) Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia ( 5 dni pobierania nauki w szkołach).
3) Gorący posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej ( zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. ( tj. Dz. U z 2015 r. poz. 594 ze zm. )
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność zamawianego posiłku. Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę, a ewentualne niedopełnienie postawionych wymagań w tym zakresie stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy.
5) Posiłki powinny być dostarczane do szkół i wydane w dniach nauki szkolnej w godzinach ustalonych z przedstawicielami szkoły wskazanymi przez dyrektora placówki.
6) Posiłek Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
7) Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku.
8) O czystość termosów zadba Wykonawca.
9) Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami Szkół i Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olszówce.
5 . Okres wykonania usługi :
Okres usługi: od dnia 14.02.2019 r. do 17.06.2019 r. i od dnia 05.09.2019 r. do 20.12.2019 r.
6. Wiedza i doświadczenie :
Wykonawca winien przedstawić dokument potwierdzający prowadzenie działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz posiadać potencjał wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień o podobnym charakterze. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania usługi przez Wykonawcę.
7 . Oferta powinna zawierać :
1) dane identyfikacyjne Wykonawcy - nazwę, adres, nr Regon, nr NIP, nr telefonu, e - mail,
2) średnia cena netto i brutto posiłku dziennie,
Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie jakie wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk wykonawcy oraz wszelkie wymagane przepisami podatki i opłaty. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia.
Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim.
8. Wymogi kwalifikacyjne konieczne do realizacji usługi:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału do oferty należy dołączyć:
1) decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej dla Wykonawcy do prowadzenia działalności w zakresie usług cateringowych.
2) dokumenty ( np. referencje, umowy zlecenia itp.) potwierdzające realizację usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia w okresie 2 lat przed upływem terminu złożenia oferty. W wypadku świadczenia w okresie ostatnich dwóch lat usługi cateringowej dla Zamawiającego przedłożenie referencji nie jest wymagane.
Wymagane dokument są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy.
9. Ocena ofert:
Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie następujących kryteriów oceny:
cena (100%),
Ocenie podlegać będzie średnia cena brutto jednego gorącego posiłku.
10. Termin i sposób złożenia oferty:
Pisemną ofertę cenową ( zgodnie z załączonym wzorem) prosimy złożyć w jeden z podanych poniżej sposobów w terminie do 31.01.2019 r. do godz. 14:00
1) oferta pisemna na adres Zamawiającego,
2) w wersji elektronicznej na adres: gops@olszowka.org.pl
3) osobiście w siedzibie Zamawiającego Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olszówce, Olszówka 15,
4) oferty wraz z załącznikami dostarczone w sposób określony w pkt. 2) na dzień podpisania umowy dostarczone muszą być w oryginale ( jeżeli są bez kwalifikowanego elektronicznego podpisu)
Wykonawca podaje w ofercie cenę netto i brutto za 1 kompletny posiłek. Cena musi zostać podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
11. Udzielenie zamówienia
Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, spełniająca wymagania formalne i merytoryczne, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę.
Oferty niekompletne i częściowe będą odrzucone.
12. Termin podpisania umowy
1. Po wyborze oferty sporządzona zostanie umowa na realizację zamówienia.
2. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą następowały miesięcznie, w złotych polskich.
3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia, w tym orientacyjne godziny dostarczania posiłków do poszczególnych placówek, zostaną ustalone w umowie.
Osoby do kontaktu:
a) Kierownik GOPS Elżbieta Sosnowska - tel. 632739035
Do niniejszego pisma załączono: Formularz ofertowy z załącznikiem.
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Olszówce
/-/ Elżbieta Sosnowska
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olszówce |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Karina Matczak |
Data wprowadzenia: | 2019-01-21 10:53:03 |
Opublikował: | Karina Matczak |
Data publikacji: | 2019-01-21 13:15:33 |
Ostatnia zmiana: | 2019-01-30 14:24:31 |
Ilość wyświetleń: | 1378 |