W Urzędzie Gminy Olszówka prowadzone są następujące rejestry publiczne:
1. Rejestr wymiarowy łącznego zobowiązania pieniężnego
2. Ewidencja upomnień o łącznym zobowiązaniu pieniężnym
3. Ewidencja tytułów wykonawczych
4. Rejestr zaświadczeń o stanie majątkowym
5. Rejestr zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości
6. Rejestr decyzji podziałowych i rozgraniczeniowych
7. Rejestr dróg gminnych
8. Rejestr wykupów gruntów na rzecz Gminy Olszówka
9. Rejestr wydanych zaświadczeń o uregulowaniu opłat za zezwolenie na sprzedaż alkoholu
10. Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż alkoholi
11. Ewidencja działalności gospodarczej
12. Rejestr wydanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego
13. Rejestr wniosków o wszczęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego
14. Ewidencja delegacji służbowych
15. Rejestr instytucji kultury
16. Rejestr korespondencji przychodzącej
17. Rejestr przesyłek poleconych i wartościowych
18. Rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
19. Rejestr skarg i wniosków
20. Rejestr uchwał Rady Gminy
21. Rejestr zarządzeń Wójta Gminy
22. Rejestr decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
23. Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy
24. Rejestr umów na odbiór nieczystości
25. Rejestr zamówień publicznych
26. Ewidencja ludności i dowody osobiste
27. Rejestr przedpoborowych
28. Wykaz osób o nieuregulowanym stosunku do obowiązku służby wojskowej
29. Rejestr zapewnień i zaświadczeń wydawanych w trybie art. 4 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego

30. Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Olszówka

Sposób i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach publicznych:
- na pisemny wniosek - w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. Nr 112, poz. 1198).