wykonanie podbudowy tłuczniowej grub
- zaklinowanie podbudowy tłuczniowej masą asfaltową w ilości 75 kg/m2 m2 2111
- ułożenie warstwy ścieralnej grub. 3 cm na powierzchni 2060 m2
- wykonanie odwodnienia drogi ( rowy i przepusty) mb 1090
- regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych szt.20
- pionowe znaki drogowe szt.14
- geodezyjna dokumentacja powykonawcza
Klasyfikacja przedmiotu zamówienia: CPV 45. 23. 31.40-2 - roboty drogowe
4. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
5. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA do 31 lipca 2008 r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy :
1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
2/posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym;
3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a/ zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: min 3 zadania dotyczące budowy, przebudowy dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż oferowana. Wykazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie.
b/ zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy ( inżynier lub technik drogowy) posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa
c/ posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia tj: ( wytwórnia mas bitumicznych , układarka mas bitumicznych, walec drogowy , transport do przewozu masy bitumicznej , koparka podsiębierna, równiarka samojezdna )
4./ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:
a/ potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000 złotych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody: spełnia /nie spełnia.
8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku.
1/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp,
2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)
3/ aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie ,że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m/ce przed upływem terminu składania ofert)
4/. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert),
5/ wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej wraz z zaświadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa ,
6/ wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia,
7/ wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie,
8/ polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności.
9/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy.
10/ Kosztorys ofertowy wraz z Tabel elementów scalonych.
7. Parafowany projekt umowy.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty.
9. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
10. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Cena 100 %
11. WYKORZYSTANIE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
12. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sekretariat”
do dnia 31 marca 2008r. do godz. 10:00.
13. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sala narad”
w dniu 31 marca 2008r. o godz. 10:15.
14. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
15. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
Pan Rafał Ławniczak – Urząd Gminy Olszówka, pokój nr 13, tel. 0 63 273 90 10 wew. 37.
Wójt Gminy
/-/ Włodzimierz Fraszczyk