Ogłoszenie o przetargu - "Poprawa bezpieczeństwa przy szkole podstawowej w Ponętowie Górnym poprzez wykonanie ogrodzenia, oświetlenia i monitoringu"
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
dotyczące zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 EURO
ZAMAWIAJĄCY:
GMINA OLSZÓWKA
Olszówka 15, 62-641 Olszówka
tel. (63) 2617611, faks 273 90 30
pow. kolski, woj. wielkopolskie
NIP 6662002107 ; R. 311019289
www.olszowka.bip.net.pl ; e-mail: urzad.gminy@olszowka.org.pl
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia są : roboty budowlane
Oznaczenia i kody robót CPV:
45.342000-6 - wznoszenie ogrodzeń
45.112720-8 - roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
2. Opis przedmiotu zamówienia :
Zamówienie pn. „Poprawa bezpieczeństwa przy szkole podstawowej w Ponętowie Górnym poprzez wykonanie ogrodzenia, oświetlenia i monitoringu” podzielone jest na dwa zadania:
Zadanie Nr 1- Ogrodzenie boiska w miejscowości Ponętów Górny Drugi
Zadanie Nr 2 -Instalacje elektryczne oświetlenia terenu i monitoringu-kamer z rejestracją.
Szczegółowy opis zamówienia określa Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ opracowany w oparciu o Dokumentację techniczną stanowiącą Załącznik Nr 3 do SIWZ.
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z formularzem oferty, przedmiarami i dokumentacją techniczną znajduje się na stronie www.olszowka.bip.net.pl
4. Informacja na temat płatności .Realizacja poprzez płatności końcową zadania w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia faktury, po bezusterkowym odbiorze końcowym. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawca a Podwykonawcą.
5. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy liczony od daty podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót.
6. TERMIN WYKONANIA od podpisania umowy do 31 sierpnia 2017 r.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą;
a) posiadać kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich kompetencji lub uprawnień, tj. być zarejestrowanym we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej
b) posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:
dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia (tj. kierownik budowy), który posiada uprawnienia w specjalności do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (tzw. „ elektryczna”).
V. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW.
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza formę porozumiewania się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. (urzad.gminy@olszowka.org.pl), lub faksu (63 273 90 30). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty oraz informacje przy użyciu poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
- w sprawach formalnych: Rafał Ławniczak w godz. 8:00 – 15:00, (od poniedziałku do piątku);
- w sprawach technicznych: Daria Kubus w godz. 8:00 – 15:00, (od poniedziałku do piątku);
VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: na całość zamówienia 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
Zadanie 1 – 1.000,00 zł
Zadanie 2 - 1.000,00 zł
w formie pieniężnej na konto Zamawiającego Nr 60 8545 0008 0100 3375 2000 0030 Bank Spółdzielczy Kłodawa O/Olszówka z dopiskiem „Poprawa bezpieczeństwa przy szkole podstawowej w Ponętowie Górnym poprzez wykonanie ogrodzenia, oświetlenia i monitoringu” i uznaje się za wniesione z chwilą uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale może być niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium.
2. Wadium należy wnieść do dnia 12.06.2017 r. godz.1000.
3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po wyborze Wykonawcy.
4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy złożyć do dnia 12.06.2017 r. do godz. 10:00 w sekretariacie pok. nr 10 Urzędu Gminy Olszówka , 62-641 Olszówka, lub na adres: e-mail: urzad.gminy@olszowka.org.pl lub faks (+48) 63 273 90 30
2. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w dniu 12.06.2017 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy w Olszówce, w sali konferencyjnej.
/-/ Włodzimierz Fraszczyk
Załączniki (23) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Rafał Ławniczak |
Data utworzenia: | 2017-05-24 15:03:26 |
Wprowadził do systemu: | Karina Matczak |
Data wprowadzenia: | 2017-05-24 15:03:44 |
Opublikował: | Karina Matczak |
Data publikacji: | 2017-05-24 15:07:31 |
Ostatnia zmiana: | 2017-06-05 10:53:48 |
Ilość wyświetleń: | 1503 |