Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.olszowka.bip.net.pl
________________________________________
    Olszówka: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Olszówka w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017
Numer ogłoszenia: 181508 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
 zawarcia umowy ramowej
 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszówka , Olszówka 15, 62-641 Olszówka, woj. wielkopolskie, tel. 063 2739010, faks 063 2739030.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszowka.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego : Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Olszówka w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia : usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Olszówka w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017. Godziny dowozu muszą być dopasowane do godzin rozpoczynania i zakończenia zajęć szkolnych. Zakłada się dowóz na godzinę 7.50, odwózkę w godz. 14.00- 15.00. Na całość zamówienia składa się dowóz łącznie: w roku szkolnym 2015/2016 - 303 uczniów w 188 dni nauki szkolnej; w roku szkolnym 2016/2017 - ok. 300 uczniów w 191 dni nauki szkolnej. Dzienna łączna długość tras wynosi 244 km. Dowóz dzieci odbywać się może wyłącznie autobusami posiadającymi dokumenty dopuszczające do ruchu. a) Wykonawca powinien posiadać bazę sprzętową ( autobus na jedną trasę o liczbie miejsc równej liczbie dzieci) b) Wykonawca winien posiadać niezbędny stan kadrowy mogący zapewnić dowóz dzieci zgodnie z obowiązującymi unormowaniami prawnymi (kierowcy plus opiekun dla trasy nr4 i 5 ). c) Dojazd do miejsc rozpoczynania dowozu i odwózki na koszt przewoźnika. d) Dowóz dzieci odbywać się będzie z terenu gminy Olszówka.
 ZESTAWIENIE TRAS DOWOZÓW SZKOLNYCH
1. Ponętów Górny Drugi-Olszówka-Łubianka-Mniewo-Łubianka 38 km/ 29+36 (ilość kilometrów/ilość dzieci);
2. Łubianka-Szczepanów-Łubianka 17 km/20 (ilość kilometrów/ilość dzieci);
3. Łubianka-Dębowice-Krzewata-Łubianka-Ostrów-Młynik-Łubianka 92 km/47+48 (ilość kilometrów/ilość dzieci);
4. Tarnówka-Umień-Olszówka-Zawadka-Złota-Ponętów Górny Pierwszy-Ponętów Górny Drugi 51 km/52 (ilość kilometrów/ilość dzieci);
5. Głębokie-Tomaszew-Krzewata-Głębokie-Olszówka-Głębokie 46 km/52+18 (ilość kilometrów/ilość dzieci).
Długość tras przyjęto dla dowozu wraz z odwózką. Trasy mogą ulec niewielkiej modyfikacji co wiązało się będzie z możliwością zmian ilości kilometrów przewozu.
UWAGA:
1. Trasy Nr 1, 3, 5 dzielone są na II etapy - w szkole pozostawiana jest część dzieci.
2. Do obsługi kompleksowej dowozu Zamawiający wymaga posiadania minimum 4 autobusów/ pojazdów o liczbie miejsc równej liczbie dzieci na danej trasie..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• zamówienia na podstawie art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - ewentualne rozszerzenie określonych tras dowozu lub stworzenie nowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
    Rozpoczęcie: 02.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. licencji lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wykazu wykonanych usług, z którego wynikać będzie, że Wykonawca realizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum jeden przewóz regularny uczniów, lub inny przewóz porównywalny z zamówieniem o wartości nie mniejszej od 50 000 zł.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wykazu pojazdów przewidzianych do wykonania usługi z którego wynikać będzie że każdą trasę obsługuje pojazd posiadający ilość miejsc siedzących równą ilości dzieci z danej trasy (części trasy).
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wykazu osób którzy wykonywać będą zamówienie: Dla kierowcy minimalny 2-letni staż pracy jako kierowca w transporcie osób. Dla opiekuna - osoba pełnoletnia, wykształcenie minimum średnie
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych w ofercie dokumentów tj. ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 20.000 zł .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć :
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, świadectwa kwalifikacyjne (kierowców), świadectwo ukończenia szkoły opiekuna, parafowany projekt umowy, oświadczenie o dysponowaniu pojazdem zastępczym, ewentualnie pełnomocnictwo lub dokument umocowania prawnego osób składających oświadczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert : cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 95
• 2 - termin płatności - 5
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy, oraz określenie warunków tych zmian ujęte zostały w § 7 załącznik Nr 2 do siwz - Projekcie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszowka.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Olszówce - pok nr 13 Olszówka 15 , 62-641 Olszówka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert : 31.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Olszówce - sekretariat Olszówka 15 , 62-641 Olszówka.
IV.4.5) Termin związania ofertą : okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia : nie


                                                                                        Wójt Gminy Olszówka

                                                                                    /-/ Włodzimierz Fraszczyk