Kontakt:
Urząd Gminy w Olszówce Tel. (63) 26-17-621 Faks (63) 27-39-030 e-mail: urzad.gminy@olszowka.org.pl Godziny pracy: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30 Wykonywane czynności: - opracowanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk, - prowadzenie spraw związanych z wynagradzaniem, odznaczaniem pracowników Urzędu Gminy, - kompletowanie i dostarczanie do ZUS wniosków emerytalno – rentowych pracowników, - prowadzenie dokumentacji z zakresu tajemnicy służbowej, - prowadzenie spraw kadrowych, sporządzanie umów o pracę, kompletowanie dokumentów w aktach osobowych pracowników, - zajmowanie się sprawami Urzędu Gminy tj. jak zakup materiałów, sprzętu i in. - organizowanie biblioteki Urzędu i dbanie o uzupełnianie zbiorów, - wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta Gminy, - obsługa techniczna Rady Gminy, Komisji Rady, - zabezpieczenie właściwych warunków prowadzenia Sesji, - opracowanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej organów, - przygotowanie i nadzór nad terminowym doręczeniem zawiadomień i materiałów na Sesję, - wykonywanie czynności mających na celu zapewnienie Przewodniczącemu Rady sprawne kierowanie pracami Rady Gminy, - wykonywanie w oparciu o upoważnienie Przewodniczącego Komisji niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem posiedzeń Komisji, - zapewnienie radnym Gminy właściwych warunków wykonania mandatu.
I piętro, pokój nr 11