Kontakt:
I piętro, pokój nr 11 Tel. (63) 26-17-620 Faks (63) 27-39-030 e-mail: urzad.gminy@olszowka.org.pl Godziny pracy: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30 Wykonywane czynności: - prowadzenie księgowości budżetowej, - dekretacja dokumentów księgowych, - sporządzanie sprawozdań statystycznych, - rozliczanie delegacji oraz ryczałtów na samochody prywatne, - prowadzenie rozliczeń finansowych z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, - prowadzenie rejestru dochodów i uzgodnień budżetowych ze stanowiskiem ds. księgowości podatkowej, - rozliczanie inwestycji gminnych, prowadzenie kart inwestycji, - klasyfikacja dokumentów oraz zatwierdzanie ich do wpłaty, - nadzór nad realizacją budżetu, - przekazanie pracownikom wytycznych do opracowania niezbędnych informacji związanych z projektem planu budżetowego, - opracowanie projektu budżetu , - dokonywanie analizy budżetu i bieżące informowanie Wójta Gminy i Rady Gminy o jego realizacji, - dokonywanie kontroli finansowej, przygotowywanie i organizacja obiegu dokumentów finansowych, - sporządzanie sprawozdań budżetowych i bilansów.
Urząd Gminy w Olszówce