Kontakt:

                Urząd Gminy w Olszówce
                I piętro, pokój nr 11

                Tel.         (63) 26-17-621

                Faks        (63) 27-39-030

                e-mail:     urzad.gminy@olszowka.org.pl 

 

Godziny pracy:

                poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30

 

Wykonywane czynności:

-          opracowanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk,

-          prowadzenie spraw związanych z wynagradzaniem, odznaczaniem pracowników Urzędu Gminy,

-          kompletowanie i dostarczanie do ZUS wniosków emerytalno – rentowych pracowników,

-          prowadzenie dokumentacji z zakresu tajemnicy służbowej,

-          prowadzenie spraw kadrowych, sporządzanie umów o pracę, kompletowanie dokumentów w aktach osobowych pracowników,

-          zajmowanie się sprawami Urzędu Gminy tj. jak zakup materiałów, sprzętu i in.

-          organizowanie biblioteki Urzędu i dbanie o uzupełnianie zbiorów,

-          wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta Gminy,

-          obsługa techniczna Rady Gminy, Komisji Rady,

-          zabezpieczenie właściwych warunków prowadzenia Sesji,

-          opracowanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej organów,

-          przygotowanie i nadzór nad terminowym doręczeniem zawiadomień i materiałów na Sesję,

-          wykonywanie czynności mających na celu zapewnienie Przewodniczącemu Rady sprawne kierowanie pracami Rady Gminy,

-          wykonywanie w oparciu o upoważnienie Przewodniczącego Komisji niezbędnych czynności związanych z przygotowaniem posiedzeń Komisji,

-          zapewnienie radnym Gminy właściwych warunków wykonania mandatu.