Olszówka, 04.04.2019 r.

Nasz znak: GK.ZO.1.2019

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

(dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro)

 

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zapraszam do złożenia oferty cenowej (wg podanego załącznika nr 1) na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności budowlanej przy realizacji operacji pn:

„Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszówka”

1.    Zamawiający:

Gmina Olszówka

Olszówka 15

             tel. 63 261 76 11

e - mail: urzad.gminy@olszowka.org.pl

strona internetowa: www.olszowka.bip.net.pl

 

 

2.    Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie będzie udzielone zgodnie z Zarządzeniem z dnia 14.08.2017 r. Nr 17/2017 w sprawie wprowadzenia Regulaminu procedur udzielania zamówień publicznych  o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.

Zapytanie umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie Zamawiającego: www.olszowka.bip.net.pl.

 

3.    Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji Inspektora nadzoru nad realizacją operacji pn.: „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszówka” obejmującą:

Inspektor nadzoru posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.

Ponadto uprawnienia do nadzoru w zakresie branżowym:

-    instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,

-    instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych.

 

Szczegółowy zakres zadania „ Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszówka” określa dokumentacja techniczna dostępna pod linkiem:

http://www.olszowka.bip.net.pl/?a=3964

 

Do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie w szczególności:

1)      reprezentowanie Zamawiającego na etapie wykonywania prac budowlanych, kontroli zgodności z dokumentacją techniczną i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;

2)      obecność na terenie prowadzonych robót budowlanych i w siedzibie Zamawiającego osób nadzorujących zadanie minimum dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia informacji. Zamawiający bezwzględnie wymaga by osoba pełniąca funkcje Inspektora nadzoru była w pełni dyspozycyjna telefonicznie w godzinach od 8.00 do 15.30;

3)      uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji;

4)      sprawdzanie jakości wykonania zamówienia i stosowania przy wykonaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.);

5)      sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych;

6)      kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego;

7)      bieżące dokonywanie wpisów w dzienniku budowy podczas każdorazowej wizyty na budowie;

8)      organizowanie i prowadzenie narad koordynujących z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych we wskazanym terminie przez Zamawiającego;

9)      bieżąca współpraca z Zamawiającym: udzielanie informacji ustnych i pisemnych (comiesięcznie – dopuszczalna droga e-mail) o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy;

10)  informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień;

11)  potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;

12)  potwierdzenie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonywanych robót lub odmowy gotowości;

13)  zapewnienie skuteczności nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót budowlanych wbudowanych materiałów oraz postępu robót oraz na każde żądanie Zamawiającego;

14)  kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa;

15)  przejęcie od Wykonawcy nadzorowanych robót budowlanych, dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej przejęcia;

16)  rozliczenie robót w okresie nie dłuższym niż dwa tygodnie od zakończenia robót budowlanych;

17)  nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót;

18)  potwierdzenie usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych oraz ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji jakości;

19)  w przypadku nie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego o wybór Wykonawcy zastępczego usunięcia wad (przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru.

 

4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

1.    Od dnia zawarcia umowy do zakończenia prac budowlanych - 31.08.2019 r.

2.    Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest również do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych i udziału w odbiorze pogwarancyjnym, bez dodatkowego wynagrodzenia.

 

5. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej:

-    konstrukcyjno – budowlanej,

-    instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,

-    instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych,

Warunek zostanie uznany za spełniony, na podstawie złożonego w druku oferty oświadczenia.

Posiadanie wiedzy i doświadczenia w realizacji usług polegających na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru w branży jw.

Warunek zostanie uznany za spełniony, na podstawie złożonego w druku oferty oświadczenia.

 

6. Warunki wykluczenia z postepowania:

Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiazania kapitałowe lub osobowe

rozumie się wzajemne powiazania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

1)   uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2)   posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

3)   pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4)   pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;

5)        pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

 

7.    Oferta Wykonawcy musi zawierać:

- wypełniony formularz ofertowy.

 

8.    Miejsce i termin składania oferty:

1)      Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego, sekretariat, I piętro Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka.

2)      Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszówka” pełnienie funkcji Inspektora nadzoru

NIE OTWIERAĆ PRZED: 09 kwietnia 2019 r. o godz. 10.00.

3)      Termin składania ofert upływa dnia 09 kwietnia  2019 r. o godz. 10.00.

 

9.    Sposób rozliczenia:

Rozliczenie nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia na podstawie faktury. Wynagrodzenie wpłacone będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury przez Wykonawcę.

 

10.  Kryteria i sposób wyboru oferty:

- cena - 100 %

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie Wykonawcy spełniającego określone kryteria.

Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto i brutto (netto + podatek VAT) natomiast zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

 

11.  Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia.

Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z zakresem zamówienia można uzyskać w pok. nr 14 w Urzędzie Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka.

Informacji udziela Rafał Ławniczak pod numerem telefonu: 63 261 76 27.

Po złożeniu oferty wszelka korespondencja odbywać się będzie mailowo oraz wszelkie informacje dostępne z postepowaniem będą umieszczone na stronie BIP bez potrzeby wsyłania odrębnej informacji.

 

12.  Informacje dodatkowe.

Inwestycja pn.: „Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszówka” realizowana jest w ramach operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego PROW na lata 2014-2020.

 

Wójt Gminy Olszówka

/-/Włodzimierz Fraszczyk